digital marketing, e-mail marketing, content marketing, social media

Digital Marketing

Κρατήστε την επιχείρησή σας σε πορεία ανάπτυξης

Οι περισσότερες μικρές – μεσαίες επιχειρήσεις έχουν site ή e-shop (εάν ακόμη δεν έχετε, είναι πολύ σημαντικό να αποκτήσετε – για περισσότερες πληροφορίες εδώ).  Είναι όμως πολύ εύκολο να υιοθετήσουμε τη στάση «εμείς φτιάξαμε το site μας ή το e-shop μας και οι πελάτες θα έρθουν». Συνήθως δεν γίνεται έτσι. Χρειάζεται διορατικότητα, σχεδιασμός, στρατηγική δηλαδή στοχευμένο digital ή ψηφιακό marketing ώστε να μπορεί ο ιστότοπός σας να είναι ένα πραγματικά χρήσιμο εργαλείο.


Δημιουργήστε περιεχόμενο (content marketing)

Αν το μόνο που κάνετε είναι να διαφημίζετε τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας, το κοινό σας θα βαρεθεί και σταδιακά θα πάψει να σας ακολουθεί. Αντί να μένετε μόνο στη διαφήμιση δώστε στους πελάτες σας προοπτικές και τρόπους για να τους βοηθήσετε να λύσουν τα προβλήματά τους.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου εστιάζεται στη δημιουργία και διανομή ποιοτικού, σχετικού με το αντικείμενό σας, υλικού με σκοπό την προσέλκυση και διατήρηση ενός σαφώς καθορισμένου κοινού. Αυτό το κοινό είναι και οι καλύτεροι πελάτες σας.

Υπάρχουν τρεις λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το marketing περιεχομένου.

  • Αυξάνεις τις πωλήσεις
  • Εξοικονομεί χρήματα
  • Δημιουργεί καλύτερους και πιο πιστούς πελάτες.

Κάντε e-mail marketing

Μέσω του e-mail μπορείτε να μιλήσετε άμεσα στους πελάτες σας και να πείτε αυτό που ακριβώς θέλετε. Μπορείτε να ανακοινώσετε τις προσφορές σας και τις εκπτώσεις σας και γενικά οποιαδήποτε προωθητική κίνηση συμβάλει στην αναπτυξιακή πορεία της επιχείρησής.

Τα στατιστικά στοιχεία λένε ότι το e-mail marketing είναι η πιο αποδοτική μέθοδος marketing. Επιπλέον είναι και από τις πιο οικονομικές μεθόδους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

Και τελικά γιατί όχι; Έχετε e-mail; Χρησιμοποιήστε φόρμες εγγραφής και μία πλατφόρμα για e-mail marketing και έχετε τα εργαλεία! Απλά, κάντε το!


Εκμεταλλευτείτε τα social

Τα social έχουν κατηγορηθεί για την εικονική πραγματικότητα που προσφέρουν, την υπερβολική έκθεση της προσωπικής ζωής, το χρόνο που πολλοί άνθρωποι (ίσως και οι εργαζόμενοί σας) αφιερώνουν σ’ αυτά κ.λπ. Στον τομέα της εργασίας όμως και ως προωθητικό μέσο της επιχείρησής σας είναι εξαιρετικά χρήσιμα.

Φτιάξτε το προφίλ της εταιρείας σας και φροντίστε να ανανεώνετε το περιεχόμενό σας τακτικά. Ένα μεγάλο προτέρημα των κοινωνικών δικτύων είναι ότι μπορείτε να επικοινωνείτε άμεσα με τον κόσμο και να προβάλετε τη δουλειά σας. Ακόμη και στην περίπτωση αρνητικών σχολίων μπορείτε να αναπτύξετε τα επιχειρήματά σας (ιδιαίτερα στην περίπτωση των αρνητικών σχολίων πρέπει να το κάνετε).

Δεν σας ενδιαφέρουν τα social στην προσωπική σας ζωή; Μην τα χρησιμοποιείτε! Στην εργασία όμως θα ήταν λάθος να τα αγνοήσετε!


Ακολουθώντας αυτούς τους τρεις βασικούς άξονεςπεριεχόμενο (content marketing), e-mail marketing, κοινωνικά δίκτυα – και έχοντας φροντίσει το brand σας και το σχεδιασμό του ιστότοπού σας (SEO) η επιτυχία είναι δεδομένη!

Δωρεάν Προσφορά
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσεις το δικό σου e-shop? Συμπλήρωσε όνομα και e-mail για να σου στείλουμε την ποσφορά μας
-Τα προσωπικά σας δεδομένα είναι ασφαλή- Σεβόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα και δεν τα μεταβιβάζουμε σε τρίτους. Το e-mail και το όνομά σας θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για να ενημερώνεστε για τα νέα και τις προσφορές μας. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να ζητήσετε να διαγραφείτε από τη λίστα μας.
Tags: No tags