epidothsh espa eshop site googleads facebookads salamanadra.com.gr

Επιδότηση 100% για site & διαφήμιση

Η επιδότηση αφορά πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται, και πραγματοποιήσουν τις αντίστοιχες δαπάνες στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και έχουν συσταθεί πριν από την 1/1/2017

Επιλέξιμες Δαπάνες

– Εξοπλισμός

– Λογισμικό

Ανάπτυξη ιστοσελίδας (θα λειτουργεί σε 2 γλώσσες)

Υπηρεσίες ανάπτυξης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop

Digital marketing (google ads, facebook ads)

-Mετάφραση του περιεχομένου ιστοσελίδας ή/και του ηλεκτρονικού καταστήματος

Ποσοστό Επιδότησης

Το ποσοστό επιδότησης ανέρχεται στο 100% της συνολικής επένδυσης.

Η επιδοτούμενη δαπάνη ορίζεται από 5.000€ έως και 15.000€.

Περίοδος υποβολής

Η περίοδος υποβολών ξεκινά από 4 Ιουνίου 2019 έως και 5 Ιουλίου 2019.

Επικοινωνήστε μαζί μας για Δωρεάν Προσφορά

Πηγή: https://espa.link.com.gr

ads-tips-google

6+1 Tips για Super Google Ads

Ας δούμε μαζί κάποια tips που θα βοηθήσουν να ετοιμάζετε καταπληκτικές Adwords ή σύμφωνα με την ανανεωμένη ονομασία Google Ads.

Η προετοιμασία μια διαφήμισης  Google Ad μπορεί να αποδειχθεί μία αρκετά αγχωτική διαδικασία. Καλύτερα να την αντιμετωπίσουμε με χιούμορ και καλή διάθεση. Τότε έχουμε συνήθως και τις αποτελεσματικότερες ιδέες!

Πως θα βελτιώσουμε τα Click Through Rate, τα Quality Scores και τα Conversion Rates;

Εστιάστε στο τι αναζητά ο Επισκέπτης

Τι πραγματικά αναζητά ο  επισκέπτης που θα πέσει πάνω στην διαφήμισή σας στο internet; 

Μερικές φορές μπερδευόμαστε με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που εμείς προσφέρουμε και ξεχνάμε ποιο είναι ακριβώς το «πρόβλημα» που θα λύσει ο πελάτης μας αγοράζοντας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Αυτό είναι που πρέπει να αναδείξουμε στην διαφήμιση ώστε να μιλήσουμε απευθείας στον ενδιαφερόμενο, προσφέροντάς του λύση στο πρόβλημά του.

Εντοπίστε ποιο πρόβλημα λύνει η υπηρεσία ή το προϊόν που πουλάτε

Φτιάξτε έναν Τίτλο για την διαφήμισή σας που να αναδεικνύει την λύση Π.χ. Τοποθετείτε συστήματα ασφαλείας. Αν γράψετε

|Συστήματα ασφαλείας Κατοικίας

θα είναι λιγότερο αποτελεσματικό από το να γράψετε

|Ασφάλισε το σπίτι σου 24/7

Γιατί αυτό είναι που αναζητά ο υποψήφιος πελάτης σας. Ψάχνει να βρει τον επαγγελματία που θα του υποσχεθεί ότι μπορεί να προστατεύσει το σπίτι του.

Χρησιμοποιήστε χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης

Έρευνες έχουν δείξει ότι ο άνθρωπος κινητοποιείται περισσότερο από το φόβο του να χάσει κάτι, παρά από την ευκαιρία να κερδίσει κάτι! Αξιοποιήστε την γνώση αυτή χρησιμοποιώντας τα countdown timers ή αλλιώς χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης. Δοκιμάστε το και παρατηρήστε την αύξηση στα CTR και στις Μετατροπές (conversions).

Χρησιμοποιήστε Σύγχρονα Δεδομένα

Όταν μία διαφήμιση αναφέρεται σε δεδομένα των τελευταίων μηνών – ημερών τότε είναι πολύ πιο εύκολο να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού. Δείτε πόσο διαφορετικές είναι η δύο διαφημίσεις και μαντέψτε ποια είχε τα καλύτερα αποτελέσματα!

|Δωρεάν Οδηγός Διακόσμησης | Δείτε τις καλύτερες Ιδέες Διακόσμησης

| Δωρεάν Οδηγός Διακόσμησης| Τα Trends του 2019 στο σπίτι σας

Χρησιμοποιήστε Νούμερα

Τα νούμερα συνήθως βοηθούν στο να είμαστε συγκεκριμένοι και είναι πιο εύπεπτα, ενώ δείχνουν και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Δείτε δύο παραδείγματα μιας βασικής καμπάνιας και την εναλλακτική της με νούμερα:

|Δωρεάν Οδηγός Διακόσμησης |Δείτε τις καλύτερες Ιδέες Διακόσμησης για το 2019. Tips για το σαλόνι σας και πλούσιο φωτογραφικό υλικό για έμπνευση.

|Δωρεάν Οδηγός Διακόσμησης |15 Trends διακόσμησης για το 2019. 10 Tips για μοντέρνο σαλόνι. 30 Φωτογραφίες για έμπνευση

Αναφερθείτε Προσωπικά στον Επισκέπτη

Σταματήστε να μιλάτε για τον Εαυτό σας, Επειγόντως!

Το καλύτερο θα ήταν να μπορούσαμε να αναφερθούμε στον επισκέπτη με το όνομά του. Προσωπικά στον καθένα. Αυτό προς το παρόν δεν είναι εφικτό. Η επόμενη επιλογή είναι να αναφερθούμε με το Εσύ ή Εσείς. Εστιάστε στις ανάγκες των πελατών σας και όχι στις δικές σας επιτυχίες! Δείτε τα παρακάτω παραδείγματα:

Στρώματα Χειροποίητα Ελληνικά| Βραβείο Ποιότητας Στρώματος

Στρώματα Χειροποίητα Ελληνικά| Για να Κοιμάστε Καλά και να Ξυπνάτε Ξεκούραστοι

Εσείς σε ποια διαφήμιση θα ανταποκρινόσασταν καλύτερα;  

Κανείς δεν ενδιαφέρεται για τα βραβεία και τις επιτεύξεις. Ενδιαφέρεται όμως να λύσει το πρόβλημα του ύπνου. Γι’ αυτό και ψάχνει στρώμα. Χρησιμοποιήστε το δεύτερο ενικό ή πληθυντικό πρόσωπο σε κάθε ευκαιρία!

Γίνεται πολύ συγκεκριμένοι σε γεωγραφικά πλαίσια

Το κοινό ανταποκρίνεται πολύ πιο εύκολα όταν αισθάνεται ότι είστε κοντά του και απευθύνεστε στην πόλη του και στην περιοχή του. Γι’ αυτό θα ήταν καλό να χρησιμοποιείτε το call extension με διαφορετικά Τηλεφωνικά Νούμερα για την κάθε γεωγραφική περιοχή. Έρευνες έχουν δείξει ότι στοιχεία τοπικότητας όπως το τοπικό τηλέφωνο, μπορεί ακόμα και να διπλασιάσουν την απόδοση της διαφήμισής σας.

Κάντε Δοκιμές

Πολλοί από τους ανταγωνιστές σας δεν  δίνουν ιδιαίτερη σημασία στα κείμενα των διαφημίσεων. Εκμεταλλευτείτε το και ξεχωρίστε για τα προσεγμένα κείμενά σας και τις έξυπνες τακτικές σας.

Ξεκινήστε ΤΩΡΑ τις δοκιμές!

Δείτε επίσης: Οι 5 καλύτερες κινήσεις για το marketing της επιχείρησής σου στο 2019

Top 5 Marketing trends 2019

Οι 5 καλύτερες κινήσεις για το marketing της επιχείρησής σου στο 2019

Το marketing εξελίσσεται συνεχώς παγκόσμια και τοπικά. Το να προβλέψει κανείς ποια μέθοδος, ποια στρατηγική ή ποιο εργαλείο και πως θα κάνει τη διαφορά μέσα στο 2019, δεν είναι εύκολη δουλειά. Τα εργαλεία που έχουμε στην διάθεσή μας εξελίσσονται και αυτά συνεχώς, η συμπεριφορά του κοινού μπορεί να αλλάξει από μέρα σε μέρα ή ακόμα και να αναδυθεί ξαφνικά ένα εντελώς νέο κοινό  με καινούργια χαρακτηριστικά που δεν υπήρχαν πριν.

Και ξαφνικά μπορεί να έχουμε ένα εντελώς νέο σκηνικό!

Η πιο ασφαλής μέθοδος να προβλέψουμε τι θα γίνει στους επόμενους μήνες είναι, όπως σε όλα τα πράγματα, να κοιτάξουμε την «ιστορία». Ποιο είναι το μοτίβο που ακολουθήθηκε τους προηγούμενους μήνες αλλά και ποιες είναι οι τάσεις, τα λεγόμενα trends, αυτή τη στιγμή.

Ας δούμε λοιπόν τις 5 νέες τάσεις, στις οποίες θα εστιάσουμε για το 2019

1.Το περιεχόμενο είναι το Α και το Ω

Ήδη ξέρουμε ότι το περιεχόμενο είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Θα πρέπει να εστιάσετε όχι μόνο στο να παράγετε περιεχόμενο, αλλά περιεχόμενο αξιόλογο για το κοινό σας, περιεχόμενο που το χρειάζεται το κοινό σας!

Το περιεχόμενο θα πρέπει να ενθουσιάζει, να εμπνέει και να ενθαρρύνει το κοινό σας να εμπλακεί με αυτό, να το μοιραστεί να κάνει like κλπ

2.Τα chatbots φαίνεται πως ήρθαν για να μείνουν

Οι έρευνες δείχνουν ότι όλο και μεγαλύτερα ποσοστά ανθρώπων αισθάνονται πιο άνετα να επικοινωνήσουν με ένα chatbot για βασικές απορίες σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μιας επιχείρησης.

Μάλιστα αρκετοί το προτιμούν από το να στείλουν e-mail ή να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με έναν άλλο άνθρωπο. Κινήσεις που ενδεχομένως απαιτούν περισσότερο από τον πολύτιμο χρόνο τους.

3.Οι άνθρωποι γίνονται ιδιαίτερα προσεκτικοί με την ασφάλεια

Με τον Κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR), που εφαρμόστηκε από πέρυσι στην Ευρώπη, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο προσεκτικοί στο πως οι επιχειρήσεις χειρίζονται τα προσωπικά τους δεδομένα.

Προσφέρετε στους πελάτες σας ασφαλείς συναλλαγές και ασφαλή εμπειρία πλοήγησης. Πείστε τους ότι μαζί σας είναι ασφαλείς!

Έβαλες πιστοποιητικό ασφαλείας SSL;

4.Η φωνητική αναζήτηση κερδίζει έδαφος

Το Voice Search γίνεται όλο και πιο δημοφιλές κυρίως στις αγγλόφωνες χώρες. Εκτιμάται ότι φτάνοντας στο 2020 όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να βελτιστοποιηθούν όσον αφορά την φωνητική αναζήτηση. Όλοι λατρεύουν την φωνητική αναζήτηση, καθώς είναι εύκολη, απλή και μας επιτρέπει να κερδίζουμε σε χρόνο. Όταν βέβαια λειτουργεί σωστά και στην Ελλάδα χρειάζεται βελτιώσεις.

5.Συλλέξτε emails και ξεκινήστε email marketing

Το email είναι ο τρόπος επικοινωνίας που προτιμούν περισσότερο οι καταναλωτές. Γι’ αυτό φροντίστε να μεγαλώσετε τις λίστες με email του κοινού σας. Οπωσδήποτε γραφτείτε σε μία υπηρεσία email marketing π.χ. MailChimp, MadMimi  και προσφέρετε κάποιο δέλεαρ στο κοινό σας για να έχετε εγγραφές.

Μετά φροντίστε με το περιεχόμενο των email σας να κάνετε το κοινό σας να αισθάνεται ξεχωριστό.

7 Λόγοι για να ξεκινήσετε email marketing TΩΡΑ

Οργανώστε την στρατηγική σου για το 2019 και χρησιμοποίησε την πληθώρα των εργαλείων που κυκλοφορεί για να κάνεις την δουλειά σου πιο εύκολη αλλά και πιο αποτελεσματική.

Κυρίως όμως να μείνετε πιστοί σε ένα αξιόλογο περιεχόμενο στο site σας και στα social, να σέβεστε το κοινό σας και την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων, να επικοινωνείτε συχνά μαζί του μέσω email προσφέροντας το καλύτερο που έχετε.

Αν χρειάζεστε οποιαδήποτε επαγγελματική βοήθεια για το marketing της επιχείρησής σας, θα χαρούμε να βοηθήσουμε! Επικοινωνήστε μαζί μας


Contact info

info@salamandra.com.gr

tel. 6970 449 719, 6973 067 934

site-eshop vs facebook

Site – eshop VS facebook page

Είναι μία ερώτηση (site ή facebook page) που ίσως πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων κάνουν στον εαυτό τους καθώς οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν πλέον πολλές ευκαιρίες οικοδόμησης σταθερών σχέσεων με τους πελάτες.

Ένα βασικό θέμα πάνω στο οποίο συνεχώς αναβαθμίζονται τα κοινωνικά δίκτυα είναι η μείωση του bounce rate δηλ. της διαφυγής των επισκεπτών προσπαθώντας να τους κρατήσουν μέσα στις πλατφόρμες. Π.χ. έχει τύχει ποτέ να θέλετε να μοιραστείτε ένα βίντεο που φιλοξενείται στο facebook με κάποιον φίλο σας; Ο φίλος σας για να το παρακολουθήσει πρέπει να μπει στο facebook γιατί έξω από αυτό το βίντεο δεν υφίσταται, δεν έχει χώρο φιλοξενίας. Επίσης ένα βίντεο ανεβαίνει κατευθείαν στο facebook έχει πολύ καλύτερη οργανική προώθηση από έναν σύνδεσμο του youtube.

Άρα επανερχόμαστε στην αρχική ερώτηση! Χρειάζεστε ακόμη έναν ιστότοπο;

Η αλήθεια είναι ότι φαίνεται πολύ δελεαστικό να χρησιμοποιείτε μόνο τα κοινωνικά δίκτυα και να μην χρειάζεται πια να ασχολείστε με τις ανάγκες ενός site ή ενός e-shop. H συμβουλή μας όμως είναι να μην αφήσετε το δικό σας ιστότοπο αν θέλετε να κάνετε ένα επιτυχημένο μάρκετινγκ και βασίζεστε στο διαδίκτυο για την πώληση των προϊόντων σας ή των υπηρεσιών σας.


Οι ιστοσελίδες των επιχειρήσεων δεν πρόκειται να ξεπεραστούν, τουλάχιστον σύντομα, για τους εξής λόγους:

Ανταγωνισμός

O ανταγωνισμός στο facebook είναι τεράστιος! Η γνωστή εταιρεία BuzzSumo σε αναλύσεις της αναφέρει πως ο μέσος αριθμός δέσμευσης με δημοσιεύσεις στο facebook που δημιουργήθηκαν για εμπορικούς σκοπούς μειώθηκε κατά 20% ήδη από τον Ιανουάριο του 2017. Δημιουργείται πολύ περισσότερο περιεχόμενο από αυτό που ο καταναλωτής μπορεί να απορροφήσει.

Ο μέσος όρος ειδήσεων του facebook εμφανίζει 1.500 ιστορίες ενώ ο μέσος χρήστης έχει αυξήσει από το 2016 το συνολικό αριθμό των σελίδων που του αρέσουν κατά 50% σύμφωνα με το facebook. Όσο περισσότερες σελίδες αρέσουν σε κάποιον και όσο περισσότερους φίλους έχουν η καθεμία από αυτές τις σελίδες τόσο πιο ανταγωνιστική θα πρέπει να είναι η δική σας σελίδα.

Συγκρίνετε τώρα την κατάσταση που περιγράφουμε παραπάνω με τη σελίδα της επιχείρησής σας στην οποία θα έχετε την αμέριστη προσοχή των επισκεπτών έστω κι αν είναι για κάποια δευτερόλεπτα. Σίγουρα θα πρέπει να αυξήσετε την επισκεψιμότητα αλλά αυτό είναι κάτι που γίνεται σχετικά εύκολα. Η εταιρεία που ασκεί το marketing της επιχείρησής σας θα το πετύχει και καθώς θα εδραιώνεστε ο ανταγωνισμός θα μειώνεται. Αντίθετα στο facebook το πιο πιθανό είναι να αυξηθεί ακόμη περισσότερο.

Γνωρίστε μας για να σχεδιάσουμε μαζί τη στρατηγική της εταιρείας σας!

Ελέγχετε την εμπειρία του επισκέπτη

Έχετε 100% τον έλεγχο της διαδρομής που απολαμβάνει ο επισκέπτης σας! Ένα καλοσχεδιασμένο site λειτουργεί ως επέκταση της εταιρείας σας και των υπηρεσιών σας. Προωθεί το όραμά σας! Δεν παρέχει απλά πληροφορίες αλλά επιτρέπει στους επισκέπτες να κατανοήσουν τη μοναδικότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών σας. Μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα και στη σελίδα του facebook αλλά πάντα η σελίδα θα είναι και θα φαίνεται του facebook. Ο ιστότοπός σας θα έχει τη δική σας φιλοσοφία, τη δική σας ταυτότητα και δε θα υπόκειται στις συνεχόμενες μεταβολές του facebook.


E-mail marketing 

Το e-mail marketing θεωρείται το πιο επιτυχημένο και αποδοτικό από όλα τα είδη digital marketing. Για να το εξασκήσετε όμως χρειάζεστε το δικό σας ιστότοπο κι έτσι θα μπορείτε να παραδώσετε το σωστό μήνυμα, όπως ακριβώς το θέλετε την κατάλληλη στιγμή.

Εμπιστευθείτε μας το δικό σας email marketing

Site – esho VS facebook! Ποιο είναι το καλύτερο;

Η απάντηση είναι και τα δύο! Οι περισσότεροι επιχειρηματίες χρησιμοποιούν το facebook για να δημιουργήσουν ακροατήριο και στη συνέχεια χρησιμοποιούν το δικό τους ιστότοπο για να μετατρέψουν το κοινό τους σε πελάτες!

digital marketing, e-mail marketing, content marketing, social media

Digital Marketing

Κρατήστε την επιχείρησή σας σε πορεία ανάπτυξης

Οι περισσότερες μικρές – μεσαίες επιχειρήσεις έχουν site ή e-shop (εάν ακόμη δεν έχετε, είναι πολύ σημαντικό να αποκτήσετε – για περισσότερες πληροφορίες εδώ).  Είναι όμως πολύ εύκολο να υιοθετήσουμε τη στάση «εμείς φτιάξαμε το site μας ή το e-shop μας και οι πελάτες θα έρθουν». Συνήθως δεν γίνεται έτσι. Χρειάζεται διορατικότητα, σχεδιασμός, στρατηγική δηλαδή στοχευμένο digital ή ψηφιακό marketing ώστε να μπορεί ο ιστότοπός σας να είναι ένα πραγματικά χρήσιμο εργαλείο.


Δημιουργήστε περιεχόμενο (content marketing)

Αν το μόνο που κάνετε είναι να διαφημίζετε τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας, το κοινό σας θα βαρεθεί και σταδιακά θα πάψει να σας ακολουθεί. Αντί να μένετε μόνο στη διαφήμιση δώστε στους πελάτες σας προοπτικές και τρόπους για να τους βοηθήσετε να λύσουν τα προβλήματά τους.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου εστιάζεται στη δημιουργία και διανομή ποιοτικού, σχετικού με το αντικείμενό σας, υλικού με σκοπό την προσέλκυση και διατήρηση ενός σαφώς καθορισμένου κοινού. Αυτό το κοινό είναι και οι καλύτεροι πελάτες σας.

Υπάρχουν τρεις λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το marketing περιεχομένου.

  • Αυξάνεις τις πωλήσεις
  • Εξοικονομεί χρήματα
  • Δημιουργεί καλύτερους και πιο πιστούς πελάτες.

Κάντε e-mail marketing

Μέσω του e-mail μπορείτε να μιλήσετε άμεσα στους πελάτες σας και να πείτε αυτό που ακριβώς θέλετε. Μπορείτε να ανακοινώσετε τις προσφορές σας και τις εκπτώσεις σας και γενικά οποιαδήποτε προωθητική κίνηση συμβάλει στην αναπτυξιακή πορεία της επιχείρησής.

Τα στατιστικά στοιχεία λένε ότι το e-mail marketing είναι η πιο αποδοτική μέθοδος marketing. Επιπλέον είναι και από τις πιο οικονομικές μεθόδους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

Και τελικά γιατί όχι; Έχετε e-mail; Χρησιμοποιήστε φόρμες εγγραφής και μία πλατφόρμα για e-mail marketing και έχετε τα εργαλεία! Απλά, κάντε το!


Εκμεταλλευτείτε τα social

Τα social έχουν κατηγορηθεί για την εικονική πραγματικότητα που προσφέρουν, την υπερβολική έκθεση της προσωπικής ζωής, το χρόνο που πολλοί άνθρωποι (ίσως και οι εργαζόμενοί σας) αφιερώνουν σ’ αυτά κ.λπ. Στον τομέα της εργασίας όμως και ως προωθητικό μέσο της επιχείρησής σας είναι εξαιρετικά χρήσιμα.

Φτιάξτε το προφίλ της εταιρείας σας και φροντίστε να ανανεώνετε το περιεχόμενό σας τακτικά. Ένα μεγάλο προτέρημα των κοινωνικών δικτύων είναι ότι μπορείτε να επικοινωνείτε άμεσα με τον κόσμο και να προβάλετε τη δουλειά σας. Ακόμη και στην περίπτωση αρνητικών σχολίων μπορείτε να αναπτύξετε τα επιχειρήματά σας (ιδιαίτερα στην περίπτωση των αρνητικών σχολίων πρέπει να το κάνετε).

Δεν σας ενδιαφέρουν τα social στην προσωπική σας ζωή; Μην τα χρησιμοποιείτε! Στην εργασία όμως θα ήταν λάθος να τα αγνοήσετε!


Ακολουθώντας αυτούς τους τρεις βασικούς άξονεςπεριεχόμενο (content marketing), e-mail marketing, κοινωνικά δίκτυα – και έχοντας φροντίσει το brand σας και το σχεδιασμό του ιστότοπού σας (SEO) η επιτυχία είναι δεδομένη!

ssl1

Έβαλες πιστοποιητικό ασφαλείας SSL;

Η ασφάλεια στο διαδίκτυο είναι ένα πολυσυζητημένο θέμα, η google έχει εκφράσει πολλές φορές το ενδιαφέρον της γι’ αυτό, και τα δύο τελευταία χρόνια έχουν γίνει σοβαρές προσπάθειες σ’ αυτήν την κατεύθυνση. Μέρος αυτής της προσπάθειας είναι το SSL πρωτόκολλο ασφαλείας (Secure Socket Layers) δηλαδή η μετάβαση από το http στο https.


Τι σημαίνει αυτό για μένα ως χρήστη;

Το SSL πρωτόκολλο ασφαλείας εξασφαλίζει τα εξής:

α) Πιστοποίηση και ταυτοποίηση της ιστοσελίδας που το χρησιμοποιεί. Αυτό επιτρέπει στο χρήστη να επιβεβαιώσει την ταυτότητα της ιστοσελίδας μας και να ελαχιστοποιήσει τις πιθανότητες εξαπάτησης (phishing).

β) Τα δεδομένα που ο χρήστης ανταλλάσσει με τη συγκεκριμένη τοποθεσία θα είναι κρυπτογραφημένα γεγονός που αποτρέπει την υποκλοπή.


Τι σημαίνει αυτό για μένα ως ιδιοκτήτη site ή e-shop;

α) Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι https δηλαδή  
δεν ακολουθείτε το πρωτόκολλο SSL τότε
χαρακτηρίζεται ως μη ασφαλής με όλες
τις συνέπειες ενός τέτοιου χαρακτηρισμού.
Δηλαδή δημιουργούνται στους χρήστες κακές
εντυπώσεις
, αυτό επηρεάζει αρνητικά
την επισκεψιμότητα
, τη φήμη σας
και τελικά παύουν να το χρησιμοποιούν.
Έτσι έχετε μία σημαντική απώλεια εσόδων.

 

β) Έχετε καλύτερο SEO (Search Engine Optimization) – H Google δίνει προβάδισμα στα αποτελέσματα αναζήτησης σε όσους χρησιμοποιούν https έναντι εκείνων που χρησιμοποιούν http. Θέλετε να εμφανίζεστε πιο μπροστά; βάλτε πρωτόκολλο ασφαλείας γιατί το SSL αποτελεί πια κριτήριο κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.

γ) Έχετε μεγαλύτερη αξιοπιστία! Το λουκετάκι που εμφανίζεται δίπλα στο URL όταν ένας ιστότοπος είναι ασφαλής προκαλεί στους επισκέπτες μεγάλο αίσθημα εμπιστοσύνης, δεν εγκαταλείπουν  εύκολα τη σελίδα σας και δεν διακόπτουν εύκολα τις αγορές τους.

δ) Το πρωτόκολλο SSL είναι μία καλύτερη μέθοδος προστασίας των δεδομένων των χρηστών αλλά ταυτόχρονα εξασφαλίζει και τις σελίδες σας (cookies, API, sessions).

Όσον αφορά στη διαδικασία εγκατάστασης του πιστοποιητικού είναι οικονομική και σχετικά απλή. Καλό θα ήταν όμως να την αναλάβει ειδικός γιατί απαιτεί κάποιες ρυθμίσεις και ενέργειες στο site ή το e-shop που αν δεν τις γνωρίζετε μπορείτε να προκαλέσετε πρόβλημα.

Για περισσότερες πληροφορίες ή την εγκατάσταση του SSL μπορείτε να επικοινωνήσετε μας

info@salamandra.com.gr

Τηλ. 6970 449 719, 6973 067 934

email marketing

7 λόγοι για να ξεκινήσετε e-mail marketing τώρα!

Έχετε e-mail; Αν ναι, συμμετέχετε στο email marketing άλλων επιχειρήσεων. Είναι τόσο απλό!

Γιατί να μην το εκμεταλλευτείτε και εσείς για την δική σας επιχείρηση;

Aς δούμε συνοπτικά 7 βασικούς λόγους για τους οποίους πρέπει άμεσα να το εντάξετε στα εργαλεία marketing της δικής σας επιχείρησης:

1. Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί e-mail. Σκεφτείτε ότι δεν μπορεί να γίνει καμία συναλλαγή χωρίς την κατοχή e-mail. Π.χ. online αγορές ή συναλλαγές με τράπεζες.

2. Η ανταλλαγή μηνυμάτων (τύπου messenger) συνεχώς κερδίζει έδαφος αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει την αξιοπιστία του
e-mail
στον επαγγελματικό χώρο.   

3. Θέλετε να κάνετε οικονομία; Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από το e-mail marketing!

4. Απευθύνεστε σε κοινό που γνωρίζετε ότι ενδιαφέρετε για το αντικείμενο της δουλειάς σας! Είναι πελάτες σας ή έχουν επισκεφθεί το  site / e-shop σας! Δεν χρειάζεται, λοιπόν, να τους πείσετε για τη χρησιμότητα των υπηρεσιών ή των εμπορευμάτων σας. Έχουν πειστεί ήδη…

5. Έχετε την ευκαιρία να μιλήσετε άμεσα και να πείτε αυτό
που θέλετε!! 

Να ανακοινώσετε τις προσφορές σας, τις πρωτότυπες ιδέες σας, τις νέες αφίξεις, τα events!! και ό,τι άλλο έχετε φανταστεί για να προβάλετε τη δουλειά σας!

6. Είναι ίσως η πιο αποδοτική μέθοδος προώθησης υπηρεσιών & προϊόντων!!

7. Αυξάνει τις πωλήσεις!! (χωρίς σχόλιο)

Συνοψίζοντας, το e-mail marketing είναι ο πιο άμεσος τρόπος
να απευθυνθείτε στο κοινό σας (υποψήφιοι πελάτες),   
να διευκολύνετε τις δικές τους αναζητήσεις
και να λύσετε τους προβληματισμούς τους.

Είναι όμως στατιστικά και ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. 

Ακόμη το σκέφτεστε;

Αν αναζητάτε επαγγελματική βοήθεια στο στήσιμο του e-mail marketing της επιχείρησής σας, επικοινωνήστε μαζί μας

info@salamandra.com.gr

Τηλ. 6970 449 719, 6973 067 934

DIAGONISMOS

Διαγωνισμός με Δώρο «1000 επαγγελματικές κάρτες»

-Ποιο χρώμα προτιμάς στην επαγγελματική σου κάρτα;

Γράψε στο σχόλιο την απάντησή σου και μοιράσου την με τους φίλους σου.

Ένας τυχερός θα κερδίσει τον σχεδιασμό και την εκτύπωση 1000 επαγγελματικών καρτών για να αναπτύξει την δική του επιχείρηση!

Ημερομηνία έναρξης Τρίτη  13/03/2018

Ημερομηνία λήξης Δευτέρα 19/03/2018 στις 23:59  

Ο διαγωνισμός διεξάγεται στην σελίδα μας στο facebook, πατήστε εδώ για να συμμετέχετε στον διαγωνισμό.

Όροι Διαγωνισμού

1.Ο νικητής θα ανακοινωθεί μέσα σε 3 ημέρες από την ημερομηνία λήξης του διαγωνισμού σε ανάρτηση στην σελίδα μας στο facebook

2.Έγκυρες θεωρούνται μόνο οι συμμετοχές που έχουν απαντήσει στο σχόλιο στην ερώτηση «Ποιο χρώμα προτιμάς στην επαγγελματική σου κάρτα;»

  1. Κάθε συμμετέχων μπορεί να συμμετάσχει μόνο μία φορά.

4.Σε περίπτωση που ο τυχερός νικητής δεν επικοινωνήσει μαζί μας εντός 7 ημερών από τη μέρα της κλήρωσης, τότε η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να διαθέσει το δώρο κατά βούληση.

5.H salamandra.com.gr  έχει το δικαίωμα να μεταβάλει τους όρους του διαγωνισμού ανά πάσα στιγμή

Καλή επιτυχία σε όλoυς!

june-21-mid-pic

3 βασικές κινήσεις για το ξεκίνημα της επιχείρησής σου

Ξεκινώντας μία μικρή επιχείρηση ο ιδιοκτήτης γίνεται ο «άνθρωπος για όλες τις δουλειές». Πρέπει να είναι ταυτόχρονα διακοσμητής, λογιστής, πωλητής, διαφημιστής, να έχει πολύ καλές γνώσεις στην νέα τεχνολογία και πολλά άλλα.

Continue Reading

Facebook-page

8 συμβουλές για την ανάδειξη της σελίδας σου στο fb

Έχεις πάρει την απόφαση να «δικτυωθείς», να κάνεις μία επαγγελματική σελίδα facebook για την επιχείρησή σου, και απ’ ότι φαίνεται,  πολύ καλά έκανες, γιατί…

σύμφωνα με την έρευνα του εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για την «Στάση, αξιοποίηση και εμπιστοσύνη, των Ελλήνων στα social media», οι Έλληνες χρήστες μπορούν να χαρακτηριστούν ως «έμπειροι», καθώς το 50% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί τα social media πάνω από 3 χρόνια, ενώ το 68% των Ελλήνων επισκέπτεται σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Facebook) και το 60% blogs και forums.

Ας δούμε λοιπόν πως μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τη σελίδα μας στο facebook με τον καλύτερο δυνατό τρόπο:

Continue Reading